Συχνές Ερωτήσεις

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν κατά την αναζήτησή σας δεν έχετε βρει το προϊόν που ψάχνετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας! Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

Είδα ένα προϊόν στο κατάστημα των Χανίων, αλλά δεν το βρίσκω στο koutsoureliscosmetics.gr. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Στα συνεργαζόμενα φυσικά καταστήματα μπορείτε να βρείτε προϊόντα ομορφιάς και φροντίδας που βλέπετε στο koutsoureliscosmetics.gr, εκτός των προϊόντων με σήμανση Web Exclusive, καθώς τα Web Exclusive προϊόντα διατίθενται αποκλειστικά και μόνο μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, αν ένα προϊόν ομορφιάς ή φροντίδας που βλέπετε στο koutsoureliscosmetics.gr δεν υπάρχει στα συνεργαζόμενα φυσικά καταστήματα, ή το αντίστροφο, αυτό οφείλεται στην περιορισμένη διαθεσιμότητα του εν λόγω προϊόντος.

Πώς καταλαβαίνω ότι ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αγορά;

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αγορά, έχει απενεργοποιηθεί το link «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ» και στη θέση του εμφανίζεται το μήνυμα «Εξαντλημένο».

Τι σημαίνουν οι ενδείξεις SALE -X% και WEB exclusive SALE -X%;
  • SALE -X%
    Το προϊόν βρίσκεται σε έκπτωση. Η αναγραφόμενη τελική τιμή ισχύει σε όλα τα ηλεκτρονικά και τα φυσικά συνεργαζόμενα καταστήματα.

  • WEB exclusive SALE -X%
    Η αναγραφόμενη τελική τιμή ισχύει αποκλειστικά και μόνο στο
    koutsoureliscosmetics.gr
Τι σημαίνει η ένδειξη Web Exclusive;

Η ένδειξη Web Exclusive σημαίνει ότι το προϊόν διατίθεται μόνο μέσω του koutsoureliscosmetics.gr και δεν είναι διαθέσιμο σε άλλο φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο koutsoureliscosmetics.gr;
  • Επιλέγετε το link Είσοδος / Εγγραφήπου βρίσκεται πάνω δεξιά στο koutsoureliscosmetics.gr.
    • Επιλέγετε το link 
    ΕΓΓΡΑΦΗπου βρίσκεται κάτω από την ενότητα «Θέλω να γίνω Μέλος».
    • Συμπληρώνετε τα 
    Στοιχεία Εισόδου σας & τα Προσωπικά σας Στοιχεία.
    • Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε κλικ στο link 
    ΕΓΓΡΑΦΗ.
    Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!

    ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
    • Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
    • Ο κωδικός πρόσβασης, τον οποίο επιλέγετε εσείς, θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον επτά (7) χαρακτήρες, αριθμούς ή γράμματα.

Έχω ξεχάσει τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

Υπενθύμιση Κωδικού

Στην περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης στο koutsoureliscosmetics.gr, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την διεύθυνση email με την οποία έχετε πραγματοποιήσει την εγγραφή σας και να επιλέξετε ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

EMAIL*

Αν λάβετε email Υπενθύμισης του Προσωπικού σας Κωδικού χωρίς να το έχετε ζητήσει, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει στον προσωπικό μου λογαριασμό;

Μπορείτε όποτε το επιθυμείτε να τροποποιείτε τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την δημιουργία του λογαριασμού σας.
Απλά κάνετε είσοδο στο
koutsoureliscosmetics.gr με το email & τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας και μεταβαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού σας όπου μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε όλα τα στοιχεία σας.

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα, ώστε να τα βρίσκετε εύκολα & γρήγορα. Απλά προσθέστε τα στην Wishlist.Για να προσθέσετε ένα προϊόν στη Wishlist κάντε κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο 

 Η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού είναι απαραίτητη για την καταχώρηση παραγγελίας;

Για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας μπορείτε είτε να δημιουργήσετε λογαριασμό, είτε να συνεχίσετε ως «Επισκέπτης».

• Αν δημιουργήσετε λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το Προσωπικό σας Προφίλ & να δηλώσετε τις προτιμήσεις σας για να λαμβάνετε νέα, προσφορές και ενημερώσεις για προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες & τις επιθυμίες σας! Επίσης, θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας & θα μπορείτε να παρακολουθείτε το στάδιο αποστολής τους.

  • Αν ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας ως «Επισκέπτης», τότε δεν θα έχετε πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες του koutsoureliscosmetics.gr.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου στο koutsoureliscosmetics.gr;

  • Βρείτε το προϊόν ή τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για να τα προσθέσετε στο καλάθι σας επιλέξτε το link ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙπου βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος.
    • Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, μπορείτε να μεταβείτε σε αυτό μέσω του link 
    Το καλάθι μουπου βρίσκεται πάνω δεξιά στο koutsoureliscosmetics.gr.
    • Έχετε τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας (α) 
    χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό ή (β) συνεχίζοντας ως «Επισκέπτης«.
    • Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία και επιλέγετε το link 
    ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
    • 
    Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος για να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας.
    • Αμέσως μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, 
    θα λάβετε ένα email από εμάς με τον κωδικό και την ανάλυση της παραγγελίας σας.

Μπορώ να καταχωρήσω παραγγελία μέσω τηλεφώνου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 6617325-7 από Δευτέρα έως και Παρασκευή 09πμ – 4μμ για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά!

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω courier.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας επιλέγετε την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία, στην ενότητα ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.
Μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, σας αποστέλλεται αυτόματα email με την ανάλυση της παραγγελίας σας. Εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Η παραγγελία σας έχει πάρει το δρόμο της.
Η ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική.

• Δεν είναι δυνατή η αποστολή των παραγγελιών εκτός Ελλάδος.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από τα φυσικά καταστήματα beauty drops ή από την αποθήκη σας;

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών από τα φυσικά καταστήματα beauty drops ή από την αποθήκη μας. Οι παραγγελίες αποστέλλονται μόνο στο χώρο σας μέσω courier.

Μπορώ να παραγγείλω και να γίνει παράδοση στο εξωτερικό;

Αυτή τη στιγμή οι παραδόσεις μας γίνονται μόνο εντός Ελλάδας.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

  • Δωρεάν έξοδα αποστολήςγια παραγγελίες αξίας 30€ και άνω.
    • 
    Έξοδα αποστολής 2,50€ ανά παραγγελία για παραγγελίες αξίας κάτω των 30€.

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας από το koutsoureliscosmetics.gr με τους ακόλουθους τρόπους:
(α) Πληρωμή με Αντικαταβολή
(β) Πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
(γ) Πληρωμή με
Paypal
(β) Πληρωμή με Τραπεζική Κατάθεση
Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής 
εδώ.

Πόσα δωρεάν δείγματα δικαιούμαι για κάθε αγορά;

Ο αριθμός των δειγμάτων που δικαιούστε για κάθε αγορά εξαρτάται από τη συνολική αξία της παραγγελίας σας.

Πιο αναλυτικά:
• 
1 δωρεάν δείγμα για παραγγελίες αξίας έως 50,00€
• 
2 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 50,01€ έως 100,00€
• 
3 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 100,01€ έως 150,00€
• 
4 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 150,01€ έως 200,00€
• 
5 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας 200,01€ και άνω

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μπορείτε εύκολα να δείτε σε τι στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή.
Απλά κάνετε είσοδο στο 
λογαριασμό σας και επιλέγετε την ενότητα Οι Παραγγελίες μου στην οποία μπορείτε να δείτε την ανάλυση & το status όλων των παραγγελιών που έχετε καταχωρήσει.

 

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

  • Οι παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
    • Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες. 

    Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να επεξεργάζονται την αμέσως επόμενη εργάσιμη, από όπου και αρχίζει να καταμετράται ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης.

Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει. Τι να κάνω;

Σε περίπτωση που δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας στον προβλεπόμενο χρόνο παραλαβής & δεν σας έχουμε ενημερώσει για ενδεχόμενη καθυστέρηση, επικοινωνήστε μαζί μας. Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

 

Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι να κάνω;

  • Απλά στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα στο email info@koutsoureliscosmetics.grμε θέμα «Ακύρωση Παραγγελίας» και αναγράφοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας. 

    Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας σε διάστημα 1 ώρας από την καταχώρηση της. Μετά από αυτό το διάστημα ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να δείτε τους όρους & τη διαδικασία επιστροφών εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!
Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας 
εδώ.

Όταν ένα προϊόν προορίζεται για δώρο, υπάρχει δυνατότητα αλλαγής;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν διατίθεται κάρτα αλλαγής, ωστόσο οι αλλαγές πραγματοποιούνται με τη διαδικασία επιστροδών όπως αναγράφεται στην Πολιτική Επιστροφών. 
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε 
ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία επιστροφών, όπως περιγράφεται εδώ.

Το προϊόν που παρέλαβα δεν έχει ακριβώς την ίδια απόχρωση με αυτό που έβλεπα στην οθόνη μου. Γιατί;

Οθόνη από οθόνη διαφέρει και η ανάλυση της κάθε συσκευής μπορεί να αλλοιώσει ελαφρώς την απόχρωση του προϊόντος. Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τα προϊόντα στο koutsoureliscosmetics.gr έχουν δοθεί από τις εταιρείες με σκοπό να αποδώσουν όσο πιο πιστά γίνεται τις πραγματικές αποχρώσεις.

Η παραγγελία μου προορίζεται για δώρο. Υπάρχει δυνατότητα για συσκευασία δώρου;

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας ή το σύνολο της παραγγελίας σας προορίζεται για δώρο, μπορείτε να επιλέξετε τις αντίστοιχες επιλογές κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, ώστε μαζί με τα προϊόντα να σας αποστείλουμε και τσάντα δώρου beauty drops. Ισχύει χρέωση 0,38€ ανά συσκευασία δώρου.

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις εκπτώσεις και τις προσφορές που ανεβαίνουν στο koutsoureliscosmetics.gr;

Mπορείτε να εγγραφείτε στα newsletters μας για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις προσφορές μας αλλά και τα νέα προιόντα!

Tip! Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

 

Πώς μπορώ να δοκιμάσω τα προιόντα που θέλω πριν αγοράσω;

Στο koutsoureliscosmetics.gr σας δίνουμε την ευκαιρία να δοκιμάσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα πριν κάνετε τις αγορές σας! Επισκεφθείτε το link Choose Your Sample και επιλέξτε τα δείγματα που επιθυμείτε. Επίσης, με τις αγορές σας προσθέτουμε στο καλάθι σας δείγματα αγαπημένων προιόντων για να μπορείτε πάντα να δοκιμάζετε νέα brands, νέες υφές, νέα αρώματα!

Tip! Ο αριθμός και οι επιλογές των δειγμάτων που δικαιούστε διαφέρουν ανάλογα με τη συνολική αξία της παραγγελίας σας. Πιο αναλυτικά, δικαιούστε:
• 1 δωρεάν δείγμα για παραγγελίες αξίας έως 50,00€
• 2 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 50,01€ έως 030,00€
• 3 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 100,01€ έως 150,00€
• 4 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 150,01€ έως 200,00€
• 5 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας 200,01€ και άνω

Είμαι επαγγελματίας και ενδιαφέρομαι για τη μεταπώληση των αποκλειστικών brands που διαθέτει το koutsoureliscosmetics.gr. Τί πρέπει να κάνω;

Επισκεφθείτε το τμήμα Εγγραφή B2B στην ιστοσελίδα μας για να στείλετε ηλεκτρονικά το αίτημά σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας.