ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Έχετε απορίες; Ρίξτε μια ματιά στις συχνές ερωτήσεις:

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν κατά την αναζήτησή σας δεν έχετε βρει το προϊόν που ψάχνετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας! Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

Είδα ένα προϊόν στο κατάστημα των Χανίων, αλλά δεν το βρίσκω στο koutsoureliscosmetics.gr. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Στα συνεργαζόμενα φυσικά καταστήματα μπορείτε να βρείτε προϊόντα ομορφιάς και φροντίδας που βλέπετε στο koutsoureliscosmetics.gr, εκτός των προϊόντων με σήμανση Web Exclusive, καθώς τα Web Exclusive προϊόντα διατίθενται αποκλειστικά και μόνο μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, αν ένα προϊόν ομορφιάς ή φροντίδας που βλέπετε στο koutsoureliscosmetics.gr δεν υπάρχει στα συνεργαζόμενα φυσικά καταστήματα, ή το αντίστροφο, αυτό οφείλεται στην περιορισμένη διαθεσιμότητα του εν λόγω προϊόντος.

Πώς καταλαβαίνω ότι ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αγορά;

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αγορά, έχει απενεργοποιηθεί το link «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ» και στη θέση του εμφανίζεται το μήνυμα «Εξαντλημένο».

Τι σημαίνει η ένδειξη Web Exclusive;

Η ένδειξη Web Exclusive σημαίνει ότι το προϊόν διατίθεται μόνο μέσω του koutsoureliscosmetics.gr και δεν είναι διαθέσιμο σε άλλο φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ