Πολιτική Επιστροφών

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις.
• Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.
• Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, βερνίκια νυχιών, μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα (π.χ. foundation, πούδρες, κρέμες, βούρτσες, κλπ).
• Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα που έχουν πουληθεί σε ενέργειες Bazaar.

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές:

  1. Αντικατάσταση Προϊόντος
    Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:
    • Έξοδα επιστροφής: 3€
    • Κόστος αντικαταβολής του νέου δέματος: 1,90€
    • Έξοδα αποστολής του νέου δέματος: 2,50€ αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστραμμένων και των νέων προϊόντων είναι κάτω των 30€ / δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με 30€ ή μεγαλύτερη

 

  1. Επιστροφή Χρημάτων
    Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 3€, τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.
    Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
    • Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
    • Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

    Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.
Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

Σε περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής.
Σε αυτή την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

 

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
• Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το koutsoureliscosmetics.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.

  • Εάν ένα πακέτο χαθεί ή καταστραφεί, αφού έχει παραληφθεί από τον διαμεταφορέα (courier), αποτελεί ευθύνη του διαμεταφορέα..
    • Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης και του εντύπου επιστροφής.
    • Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών(Γενική Μεταφορική).

 

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  • Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, τότε αντικαθιστούμε το ελαττωματικό προϊόν με νέο. Η αντικατάσταση μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο εφ’όσον η εταιρεία έχει ειδοποιηθεί άμεσα κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία μεταφοράς (Γενική Ταχυδρομική).
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλον κωδικό προϊόντος, συμπληρώνετε την επιλογής σας στο έντυπο επιστροφής. Το νέο προϊόν θα τιμολογηθεί με τις τιμές και τις εκπτώσεις που ισχύουν την ημέρα της αποστολής της επιστροφής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Βήμα 1. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής πατώντας εδώ
Βήμα 2. Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία το έντυπο επιστροφής και φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς. 
Βήμα 3. Στείλτε το πακέτο με τη Γενική Ταχυδρομική, καλώντας το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα και αναφέροντας ότι η χρέωση θα γίνει στην εταιρεία Α.Γ. ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΗΣ Α.Ε. Διεύθυνση αποστολής: Α.Γ. ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΗΣ Α.Ε., Κλεισθένους 268, 15344 Γέρακας Αττικής (τηλέφωνο: 210 6617325).

 

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
• Οι επιστροφές αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο στην διεύθυνση που αναγράφεται στο Βήμα 3.
• Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε άλλη διεύθυνση της εταιρείας ή στο φυσικό κατάστημα beauty drops ή σε άλλα συνεργαζόμενα καταστήματα.
• Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις;
✔ Επικοινωνήστε μαζί μας! Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.